23 Ocak 2009

İntikam Tatlı Yenir?!


Olay şöyle başladı:


Sevgili Tijen bir yazısında peynirlerden bahsetti ki bir peynir tutkunu olarak kayıtsız kalamadım! Ben yorumumda simit+peynir+çay üçlemesinden bahsederken Tijen başka bir yazının hazırlığındaymış. :)

Okuyunca nasıl kıskanmıştım! Ama olmaz ki canım! Bir insan bu kadar hissederek bu kadar güzel yazmamalı! Tijen' i buradan kınıyorum!!! Cıkkk cıkkkk....
Tesadüf aynı gün Ciana ile Metro' da alışverişe gittiğimizde ekmek reyonunu gezerken bir anda onunla gözgöze geldik: SİMİT!!

Evet, üçü bir arada bir poşete konmuş simitler. Ah o tuzlu, susamlı tada ne kadar hasret kalmışım. Burada herşey ama herşey tatlı! Marketlerde tuzlu satan bir reyon yok! Her yer çikolata, her yer kek, her yer kurabiye...İçim kıyıldı içiiimmm!!!

Tabii bu ruh hali ile kaptığım ilk poşeti hemen arabaya attım. Allah biliyor ya, yolda bir yandan Ciana ile konuşurken bir yandan ertesi gün ki kahvaltının hayalini kuruyordum:

Simit...Bir sürrüüüü çeşit peynir...ve tabii ki sıcak bir bardak çay!

Fotograflarını çekip Tijen' le paylaşacağım diye kendi kendime gülerken....Son gülen simit oldu!

Nasıl mı? Tahmini size bırakıyorum...Yukarda cevabı yazıyor!

Peki peki...Söylüyorum: Simit "tatlı" çıktı! Hem de nasıl tatlı anlatamam...Unutmak için terapi görüyorum!!! :D

Burada kendine simit süsü vermiş (?!) bu "yiyecek"in alt kısmı ne olduğunu çözemediğim tatlı bir şeyle dolu. Ama bunu dıştan farketmek mümkün değil.

Anlayacağınız intikam hevesim kursağımda kaldı!!! :)

Şaka bir yana, sevgili Tijen' in o güzel yazılarını okumak ve fotografları izlemek hayatımdaki en büyük keyiflerden biri. Ellerine kollarına sağlık.

Ve son söz: Tijen, gelirsen simit getir ne olur! :)

4 yorum:

papilo dedi ki...

Icimi okudun Sevgicigim resmen, ahh Ankara simidi ahhh!
Bize de Tr'den gelen arkadaslar getirdi, bir tane kaldi dolapta, yemege yikamadik henuz! :) San gondereyim mi?
Cok optum, Lost izle LOST!

Sevgi Küçük dedi ki...

gönder vallaaa!!!ya da dur sana zahmet olmasın şekerim, ben gelip alırım!!
:))
yüzsüzlükte sınır tanımam!!
Hülya var ya, Ankara' da ilk işim simit yemek oldu!şubat veya martta gene gitcem o zaman gene yiycem gene yiycem gene yiyceeemm, hatta çatlayıncaya kadar yiycem!
Dip Not: Lost bitsin herkes bıksın öyle izliycem. :D

Tijen dedi ki...

Hayallah çok üzüldüm bu işe Sevgi! Tüh yahu. Tahmin edebiliyorum hayal kırıklığını ama onun tatlı olduğu duruşundan belli! Tamam söz, gelirken sana çıtır simitler getireceğim. Ne zaman geleceksem artık...

Sevgi Küçük dedi ki...

Ya üzülmeee!Ben seni üzmek için yazmadım ki. Tam tersi benim için çookkk keyifli bir anı oldu. Hem bir daha sana nispet yapmaya kalkmak mı?? ASLAAA!!! :)))
Tatlı olduklarını tiplerinden belli haklısın. Ama demek gözüm nasıl döndüyse o anda....
;)
Ve ne zaman istersen gel, kapımız sana hep açık biliyorsun.
Sevgiler...