24 Ocak 2009

Bulgar Peyniri


Simitle ilgili kötü anımdan sonra güzel bir anı anlatmak istedim. Hem burada açlıktan ölüyorum sanılmasın! Sadece birazcık (?) abartıyorum. :)

Fotografta gördüğünüz margarin paketi veya benim ilk gördüğümde maya sandığım paket aslında Bulgaristan' ın meşhur peynirlerinden biri.

Metro' dayken Ciana kendine 2 paket almış, sağolsun bir pakette bana hediye olarak almış. Krem peynir gibi ve tahminlerimin (ya da tecrübelerimin ve hatta simitten sonra beklentimin) aksine tuzlu bir tadı var.

İşe gitmeden önce ekmek üzerine sürüp, üstüne de anneciğim o nefis çilek reçelinden ekleyerek yemiştim. Hmmm...

Eskiden sadece tuzlu, acı ve ekşi seven ben artık tatlı - tuzlu kardeşliğinden yanayım. E bu kadar "tatlı bir ortamda" yaşadıktan sonra kafamın karışması gayet normal!

Hiç yorum yok: