19 Aralık 2008

Özlediğim Sofralar

Yemeğe düşkün biri haline geldim farkındayım, ama bazen bazı şeylerin değerini kaybedince anlıyorsunuz işte! Geldim geleli şöyle doyaaa doyaaa yeşillik yemeyi ne kadar çok özledim anlatamam. Ya da normal boyutta sebze görmeyi...Misal; burada satılan yeşil biberlerden bir tane alıp doldurun, o "dolma" tüm aileye yeter! Kocamanlar yaa!!

Bugün öğle yemeğinde Lora ve Petya ile birlikteydim. Uzun zamandır canım tost çekiyordu. Gittiğimiz yerde "tavuklu" tost sipariş ettim. Değişik bir hamur arasına arasına kaşar, tavuk ve biraz da turşu konularak servis yapılan bu tost çok hoşuma gitti. Hele o kaşar eriyince....Hmmm...





Aklıma, buraya gelmeden önce davet edildiğim ya da davet ettiğim sofralar geldi. Şöyle bir nostalji yaptım:



Gelincik' ten muhteşem bir sofra - "Dolmişş"lerine bağımlı hale geldim. Kim der yeni evli diye?








Gonca' cığımdan 2 pasta ve mükemmel bir sofra! Güya o da yeni evli diye! Eskiden yeni evliler bu kadar becerikli miydi canım?


Bu da geçen bayramda ailece yaptığımız bir kahvaltı. Babamız bizi herşeyin doğal yetişitirildiği güzel bir yere götürmüştü.



Ve son yemeklerde benden olsun! Gonca ve Gökçe' ye "Evime Hoşgeldiniz + Bana Müsaade" yemeğim!!

Birbirinden güzel sofralar. Ama fotograflayamadığım için çok üzüldüğüm sofralar da var: Elifciğimin o güzelim iftar sofrası, Berroşumun cumartesi kahvaltıları, Nününün terasta mangal partileri....

Düşünüyorum da sofralar aslında bahane, aslolan dostluklar ve paylaşılanlar. Her birinizi o kadar çok özlüyorum ki...
























2 yorum:

papilo dedi ki...

Ahh guzelim ahh, cok iyi anliyorum ne hissettigini.

Adamin biri damdan dusmus, doktor caigralim demsiler, yok bana damdand usen birini getirin demis...

Sevgi Küçük dedi ki...

sorma Hülyacığım yaa...meğer ne güzel yemeklerimiz, sebzelerimiz, yeşilliklerimiz varmış da kıymetini bilememişiz! ben ki yemeklerde tuz kullanmam, belki tadı özlediğim tad gibi olur diye tuz dayıyorum..onun bile tadı yok arkedeş!!bu ne yaa?! ille de vatanım ille de vatanım!
ne pirinç pirince benziyor ne turşu turşuya!!ay içim şişti!! :D
bu arada sofralar süper ama di mi?