13 Aralık 2008

Yardım İstiyorum!!


Sizlerden yardım istiyorum. Konu kitaplar!

Buraya gelirken tezimi hazırlamak için bir sürü kitap getirdim ama tabii ki bunlar belli bir konuya yönelik ders kitapları.

Okuyacak çok az kitabım var. Dün amazon.com' da dolaştım ama daha önce oradan sipariş vermediğim için, hele de Bulgaristan' da olduğum için kararsız kaldım. (Ben genelde kitaplarını gidip seçenlerdenim. Belki daha pahalı oluyor ve her istediğim kitabı bulamıyorum ama olsun, onlara dokunmak ve hissederek seçmek çok hoşuma gidiyor).

Sizden ricam bana kitap satın alabileceğim, kendinizin kullanıp memnun kaldığı site/siteleri yazmanız.

Ve mümkünse, farklı zevkler için sevdiğiniz kitaplardan tavsiyelerde bulunmanız.

Tavsiyelerinizi e-posta adresime gönderebilirsiniz.


Şimdiden teşekkür ederim.



Not: Kullanılan resim internetten alınmıştır.


Hiç yorum yok: