21 Aralık 2008

Tembel Kedicik


Hiç bir zaman yaramaz ve tembel bir çocuk olmadım. Okulu ve okumayı sevdim. E insan fizik laboratuvarında büyürse...

Her zaman derim anne hamileyken ne yaparsa çocuğu etkiler. Annede öğretmen, hele de kendini geliştirmeyi ve okumayı seven bir öğretmen, olunca ortaya bizim gibi çocuklar çıkıyor.

Ama bu aralar haylazlığım üstümde! Tezimi yazmam lazım ve bir ara bu konuda epey söylendim. Hakkımı yemeyelim, geçen hafta büyük bir atakla epey kaynak kuruttum! BHA' dan aferin bile aldım. :)

Ama bu hafta durumumu şöyle özetliyeyim:

İS TE Mİ YOOO RUUUMMMM!!!

Valla açık ve net; BHA ile buluşuncaya kadar çalışmak is-te-mi-yooo-ruummmm! İçimden gelmiyor! Zamanımı onu düşünerek geçircem, çalışmayı reddediyorum! :P


Not: BHA az önce mesaj atarak tezimi zamanında veremezsem başıma gelecekleri kibarca hatırlattı! İzninizle ben gidip biraz ders çalışayım!! :)


Not 2: Kullanılan resim internetten alınmıştır.

2 yorum:

Tijen dedi ki...

Tamam bence bir sakıncası yok. Hele de hava karanlık ve soğuk olunca!

Sevgi Küçük dedi ki...

:)))
destek vermeyin, sonra "yardım ve yataklıktan" zan altında kalırsınız!! :D
(aramızda kalsın, çalışcam diye not düşüp bilgisayarı kapattım. sonra da gidip kitap okudum!!he heee...ama bugün cezamı çekiyorum, sabahtan beri ders çalışıyorum!!)