1 Aralık 2008

Nasıl yani??



Amma süslü burada hatunlar yahu!! Karda, kışta, yağmurda, çamurda sırf topuklu hem de öyle böyle değil bildiğiniz 20 cm. boy uzatan tür topuklu giyiyorlar.


Sabahları ben uyku mahmuru işe doğru zoraki yürürken onlar capcanlı ve tıkır tıkır geçiveriyorlar yanımdan.


Buraya ilk geldiğim hafta baktım ki havalar iyice soğuyor ve kar kapıda...Daha eşyalarım gelmemiş...Ne yapsam ne yapsam derken iş arkadaşım birlikte ayakkabı bakmayı ve çevirmenlik yaparak yardımcı olmayı önerdi. Bu teklif hem bu kadar iyi niyetli ve candan insanlarla çalışacağım için hem de ayakkabı alabileceğim için çok hoşuma gitti ve kabul ettim. İstediğim bizim kısaca "cat" dediğimiz caterpillar marka ayakkabı ya da ona benzer bir şey. Aman Allah' ım!! Ara ara bulamıyoruz! Erkekler için var ama kadınlar için tüm KIŞLIK modeller bildiğiniz topuklu bot ya da çizme. Hem de çivi topuk! Bir hafta ayakkabı aradım ve en sonunda dağcılık malzemesi satan bir yerden hayallerimin ayakkabısına kavuştum. Hemen ertesi günde kar yağınca hayırladım tabii. :)


E nasıl olsa yaz gelecek ve ben intikamımı o zaman alacağım.




Not: Kullanılan fotograf internetten alınmıştır.

Hiç yorum yok: