8 Aralık 2008

İyi Bayramlar

Bu benim ailemden, BHA' dan ve sevdiklerimden uzak ilk bayramım...Bu yüzden sabah biraz hüzünlü uyandım. Ama o kadar şanslıyım ki birbirinden tatlı ve düşünceli iş arkadaşlarım var. Daha kapıdan girerken güvenlik görevlisi içten bir gülümsemeyle ve Türkçe olarak "İyi bayramlar" diyerek karşıladı beni. Ardından kim geldiyse günaydın dedikten sonra bayramımı kutladı ve iyi dileklerde bulundu. Ama en büyük sürprizi sona saklamışlar:
Güzel bir organizasyon yaparak, müslüman personele içinde çikolata ve kutlama kartı bulunan bir paket hazırlamışlar.


Gördüğünüz gibi kartı tek tek imzalamışlar.



O kadar hoşuma gitti ki bu tavır, bu kadar güzel bir ortamda çalışmaktan bir kez daha mutlu oldum.

En sevdiğim Selçuk Erdem karikatürü ile size bugünlük veda ediyorum.

Hepinize sevdiklerinizle geçireceğiniz sağlık, mutluluk, huzur ve şans dolu nice güzel bayramlar dilerim.

5 yorum:

papilo dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
papilo dedi ki...

bize de cikolata kaldi mi yoksa karti imzalayanlar ayni ozenle onalri da yedi mi? Sirada senin de onlara kurban etinden bir ziyafet cekmen gerekiyor, benden soylemesi Sevgicigim!

Sevgi Küçük dedi ki...

Oda arkadaşlarıma ve komşu odaya kartın üstünde gördüklerini dağıttım. Kutuyu ise emin bir yere sakladım!! ;)
Bugün bir et ziyafeti çekeceğiz bizde arkadaşlara.Ama şimdi 24 aralık geliyor, biz ne yapsak diye kara kara düşünüyorum. Aklıma hiç bir şey gelmiyor çünkü ilk noelim ve en ufak fikrim yok ne yapıldığına dair. Onların ki çok şık bir hareketti, altta kalmamak lazım. Ayıp olur!

Adsız dedi ki...

Cok guzel bir jest yapmislar Sevgicim de ben karikature yarildim ya. Ahahahahhaa-

dev

Sevgi Küçük dedi ki...

evet yaaa!iş arkadaşlarım gerçekten çok iyiler.
daha istersen sana bir sürü selçuk erdem karikatürü gönderebilirim.
:)