12 Aralık 2008

Hastayım Hiç Kimse Bilmiyor :(


Dedim ya suratsızım diye, bunu günlerin yorgunluğuna vermiştim. Ama sanırım bir sebebi daha varmış; üşütmüşüm! Burada hava bir sıcak bir buzzz gibi. Bugün işe varıncaya kadar burnum kıpkırmızı olmuştu.

Sofya' ya ilk geldiğimde sabahları kıpkırmızı burunla işe giden insanlar dikkatimi çekiyordu. İşe gider gitmez benimde kızarmış mı diye bakardım...Eh artık kızardığına göre bende Sofyalı oldum! Zaten bugün kimliğimi ve dolayısıyla oturma iznimi de aldım. Ohhh değmeyin keyfime!

İşte yoğun bir haftaydı, günlerdir ekrana bakmaktan kan çanağına dönen gözlerim hastalığında etkisi ile iyice kanlandı. Ayrıca günlerce ağlamışım gibi şişler. Bir ara o kadar çok üşüdüm ki tarhana çorbası yapıp sıcak sıcak içtim.

Hemen bir not: Çorbayı 3. İstanbul Kültür gezisinden dönerken almıştım. Buralara kadar da getirdim. Bu konuyu daha sonra detaylı anlatacağım!

Tadım yok diye şu an için tek eğlencem olan internette dolaşırken beni güldüren hem de kahkahalarla güldüren iki şey buldum:




ve




Yoo töbee (youtube) de ikisinide parça parça izliyorum ama özellikle Komedi Dükkanı'nın 30 ve 31. bölümlerine bayıldım! Anında Görüntü Show ise Türkiye'deyken uykusuzluğa katlanıp zevkle izlediğim bir programdı, eski bölümlerine rastlayıp izledim. Pazar günü evsahibim söz verdiği gibi uydu yayını bağlattırırsa o zaman internet yerine canlı canlı izleyebileceğim. Bence sizde her ikisini de kesinlikle izleyin. :)
Not: Kullanılan resim internetten alınmıştır.



Hiç yorum yok: