22 Aralık 2008

Feliz Navidad











Şarkının adı bu: Feliz Navidad.

Bir kere daha dinlersem ağlamaya başlayacağım! Son 3 haftadır radyoda aralıksız çalıyor. İlk haftanın sonunda eve giderken kendi kendime söylemeye başlamıştım bile!! :)

Buralara Noel neşesi çoktan geldi anlayacağınız. Dün apartmanda takırtılar vardı, sabah sebebini gördüm: Yöneticimiz -ki kendisi komşum aynı zamanda- hem kendi evinin girişini hem de asansör dahil apartmanın her köşesini süslemiş. Ve çok şeker olmuş. Karşı dairelerdeki komşularında evlerini süslediğini rengarenk camlardan anlayabiliyorum.

Hani diyorlar ya Noel Ruhu, evet o gerçekten var ve herkesi sarmaya başlamış. Her sabah önünden geçerken ışıl ışıl gözleriyle "Dobroultro" (*) diyerek ücretsiz gazete dağıtan kadın bile bugün o kadar şirindi ki...Bembeyaz minik kanatları ve Noel Baba şapkası ile gazetesini dağıtıyordu.

Ofiste bile herkes ayrı bir mutlu!
Aman Allah bozmasın!

Şimdi herkes için tatil zamanı. Fırsat bu fırsat diyerek bir süre izninizi istiyorum. Kısa bir süre buralarda olmayacağım. Biraz işlerim var, onları halledip haftasonu Türkiye' ye, Mersin' e ailemi ziyarete gideceğim.

Şimdiden hepinize sağlık, şans, huzur, mutluluk ve başarı dolu, gözlerinizin ve yüzünüzün hep güldüğü bir yıl dilerim. :)

Hep Sevgi'yle tabiii!


Not: Tam bu satırları yazarken canım Nünümden sms geldi: Noel ağacını süsledik, seni bekliyoruz!
Ah nasıl isterdim orada olmayı. Kısmet.

Not 2: Konuya uygun olsun diye Noel ağaçlarından örnekler ekledim, yok aslında bariz bir şekilde sayfama reklam aldım!! :D

(*) Günaydın


Hiç yorum yok: