17 Aralık 2008

Şakırrr Şakırrr

Ya ben süperim! Dil öğrenmek konusunda acayip yetenekliyim, gerçekten! Bu konuda mütevazi olamayacağım çünkü 5. haftam yeni bittiği halde dün farkettik ki ben Bulgarcayı çooookkktaaann sökmüşüm!

Şimdi burada uzun uzun Bulgarca cümle kurmayacağım ama sizi de kırmayıp azıcık da olsa neler diyebiliyorum anlatayım:



Köfte

Sucuk

Sofra

Dere

Manastır

Portakal

Mandalina

Torba

Çekmece

Tepe

Pirzola (Pirjola)



Birşey anlamadınız değil mi? Hemen açıklayayım. Bunlar Bulgarcada okunuş olarak aynen bu halleri ile mevcut ve anlamları da Türkçedeki gibi olan kelimelerden bazıları. Dün oda arkadaşımla konuşurken "Dobi, ya sen Türkçeyi söktün ya da ben Bulgarcayı!!" dedim. O zaman bu zamandır etrafa hava atabiliyorum:



Ben Bulgarca konuşabiliyorum!!



:)



Hadi konuyu gene bir karikatür ile bağlayalım:









Not: Kullanılan resim internetten alınmıştır.

Hiç yorum yok: