20 Aralık 2008

2008' in Muhasebesi



Küllerinden doğmak...


Bunu başarabilen insanlara gerçekten hayranlık duyuyorum. Yaşadıklarına / hissettiklerine / hissettirilene / yapılanlara rağmen kendini yenileyerek ve eskisinden daha sağlam basarak hayatına devam eden insanlara gerçekten hayranım.


Zümrü' düanka gibiler...


Bugün bir "aferin"de kendime veriyorum. Çünkü ben de bunu başarıyorum.


Eskisi gibi gözlerimin içi gülüyor.


Enerjimin kaynağı, hayatımın anlamı BHA' ya teşekkür ederim.

(Yazıyı yayınlayalı saatler olmuş. Bu son cümle beynimi kemirip duruyor çünkü yetersiz! Çok resmi olmuş. Şöyle düzeltmeli:


BHA; hayatımda olduğun, bana hayatında yer verdiğin için binlerce teşekkürler. Sen benim hayatımın anlamı ve gözlerimdeki ışıltısın! :)

Seni seviyorum.


Aşkı dile getirmek kolay mı? Değil. Bunlarda yetmiyor O' na karşı hissettiklerimi anlatmaya. Ama O biliyor. Malum, bazen kelimler gereksiz...)







Not: Kullanılan resim internetten alınmıştır.

Hiç yorum yok: