27 Kasım 2008

Üzüntü ve muz kabuğu....

Merhaba! Adım Sevgi. Ben kahve bağımlısıyım....



Herşey bir İstanbul ziyaretinde arkadaşımın zoruyla adını bile duymadığım bir "dükkan" a gitmemle başladı. "Sen kahve seversin. Bak burayı da seveceksin. Ben hep white mocha içerim. Sende denesene!" dedi ve işte o andan itibaren Starbucks White Mocha (tall, please!!) bağımlısı haline geldim.

Buraya gelirken tek tesellim (!) 2007 yılında Starbucks' ın açtığı şubeydi. Ama gelin görün ki burada işler alışılan şekilde yürümüyor, bir yerin tadilatı ya da açılışı yıllar sürebiliyor(muş) :(

Boynum bükük oturuken oda arkadaşım Dobroslava bana kıyamadı ve "Bu kadar kahve bağımlısıysan D.D. den hem donut hem de kahve alalım?" dedi.






Aldık almasına (Latte - caramel) ama ahhh ahhhh...Nerde benim o güzeller güzeli white mocham!!!

Üzüntü ve muz kabuğu....Ve hatta fırrkkkk......

2 yorum:

Adsız dedi ki...

amanin canim arkadasimin blogu varmis da benim simdi haberim oluyor!!Guselimcim sen gel ben sana burada bir kahve yapayim birdaha starbucks felan aramazsin.opuyorum seni kocaman!!!Elif

Sevgi Küçük dedi ki...

hi hiiii...evettttt!!iskam kafe (kahve istiyorum) diyorum da başka bir şey demiyorum!!!
özledim seni şekerrrr
bende seni öpüyorum