23 Kasım 2008

Sofya' dan Sevgiler! :)


Yoğun günler...Sonu gelmez koşturmacalar...Uykusuzluk...Sinirlerin yerle bir olduğu ve mutsuzluğun kol gezdiği anlar...Sabahlara kadar dinmeyen gözyaşları...

Nihayet hepsi bitti / geride kaldı ve yeni işim, yeni evim, yeni çevremde yepyeni bir ben olarak aranıza döndüm. Hani bazen "bir şansımız olsa da şu tecrübelerimizle hayatı yeniden yaşasak" deriz. İşte ben bu şansı yakaladım. Kendimi sıfırladım; dilini, insanlarını, yaşam biçimini vs bilmediğim bir ülkeye geldim. Bir anlamda burada "küllerimden doğmak" istiyordum. Korkmuyor muydum? Korkuyordum, hem de çok! Tek umudum ortak tarihimizden dolayı biraz olsun bize yakın bir şeyler bulmaktı. Bu "cesur" kararımda en büyük destekse, biricik hayat arkadaşımdan geldi. O' na her konuda olduğu gibi bu konuda da minnettarım.

Sofya' da 2 haftayı geride bıraktım, ama henüz yerleşme telaşından etrafı tanıma fırsatım olamadı. Planım bu cumartesini "adım adım Sofya" şeklinde geçirmekti ama uyandığımda her yeri karlar altında bulunca evde keyif yapmayı tercih ettim. O yüzden şimdilik Sofya hakkında yazamıyorum ama ilk izlenimimi söyleyeyim: insanları gerçekten çok sıcakkanlı. Çalışma arkadaşlarım ilk andan itibaren her konuda destek oldular ve "gurbetlik" hissetmemi sağladılar. Evsahibimse yabancı olmanın zorluklarını tahmin ederek benim yerime her işimi halletti.
İlerleyen günlerde güzel şeyler yazacağım. Umarım... :)


2 yorum:

papilo dedi ki...

O halde hosbuldun Sevgicigim,

Buradan sesini duymak guzel, go on!Sansin bol olsun!

Sevgi Küçük dedi ki...

sağol arkadaşım.bakalım, şimdilik keyifli ama ilerde ne olacak Allah bilir! :)