26 Kasım 2008

Balkanlar üzerinden....

Meşhurrr "Balkanlar üzerinden gelen soğuk ve yağışlı hava" ile geçen cumartesi tanışma fırsatı buldum. Uyandığımda her yer karla kaplıydı ve hala da lapa lapa yağıyordu.


Uzun süre, manzaranın keyfini sıcacık evimden çıkardım. Durduğunda ise "yaşasınnn!kar topu savaşııı" nidaları ile kendimi dışarı attım. Allah' tan bir gün önce dağcılık malzemeleri satan bir yerden adının hakkını veren bir kar botu almıştım. Burada kadınlar karda bile çivi topukla dolaşır demişlerdi. Doğruymuş! Yıllarca karlı kışlar yaşamış, belediyenin beceriksizliği yüzünden apartman giriş kapısının önündeki kaldırımı buz pistine dönüşmüş bir Ankaralı olmama rağmen buz tutmuş kaldırımlarda "tay tay" yürürken yanımdan topuklarını tıkırdatarak geçen teyzeye hayranlıkla bakakaldım.


Çıkıp bir iki fotograf çektim ama tabii "gençlik başımda duman" olduğundan fotograf makinesini unutmuşum. "Büyüksün IPhone" diye emektar cep telefonuma sarıldım veeee.....






İşte Vitoşka Bulvarı' na çıkar çıkmaz karşılaştığım manzara!




Ağaçlar yılbaşı için hazır duruyor! :)


Ve artık kültür merkezi olarak kullanılan eski dönemin yapı taşlarından NDK!

Şimdilik bu kadar! Burası gene buz gibi, size yeni bir soğuk hava dalgası göndereceğiz anlaşılan. Gidip bir çorba yapayım da içim ısınsın. :)

Hiç yorum yok: