2 Nisan 2008

Deneme: Ah Ben Var Ya Ben... :)



Ne yapıyorum ben? Oturup üzüldüğüm şeye bak.


Halbuki yıllar önce öğrenmemiş miydim; değmeyecek şeyler için üzülmeyecektim, hayatı dolu dolu yaşayacaktım..Herşeyden önce "anı" yaşayacaktım.


Evet söylediklerinde haklısın. Ben kendime bunu neden yapıyorum? Neden zamanımı boşuna harcıyorum? Bunu gerçekten isteyen ve belki de hakeden o kadar insan varken üstelik... Herşeyden önce kendim haketmiyor muyum bunu?


Sözlerin tokat gibi çarptı yüzüme..Muhtemelen yanımda olsan çarpan tek şey sözlerin olmayacaktı!! Sabrın sınırlarında dolaştım. :)



Ama her söylediğin doğruydu. O zaman son söz olarak diyorum ki:



Ben hiç yaşamadım bilemem ama, "Sevgi"siz kalmak ne demek bırakalım başkaları öğrensin.

3 yorum:

Swan dedi ki...

Herkese gerektigi kadar deger vermem gerektigini zor da olsa, gecte olsa, acıda olsa, ben de ogrendim.

Adsız dedi ki...

yaaa varya seviyorum seni...eşeksin meşeksin ama pek bi de şeker, cilveli ve narinsin:)) nasıl sevmem ben seni.. kim çarptıysa sana ''Aferin Ona:)))''

Sevgi Küçük dedi ki...

:D
insanın kendi kendine aferin demesi hoş tabiii!!
asıl ben seni çok seviyorum bunu da bil! iyi ki varsın