5 Eylül 2007

EkinA

Gecenin şu saatinde (sanırım birazda doğumgünümün yaklaşmasından dolayı) hayatımın muhasebesini yapıyordum.

Ve ne kadar şanslı olduğumu farkettim, bir kez daha.

Hayatımda birbirinden güzel insanlar var ama bu gece bir tanesi ağır bastı:

Can dostum, EkinA.

Az önce geçmişteki bir telefon konuşmamız aklıma geldi:

- Ekin? (Ne bir "merhaba" ne başka bir şey...Telefon açılır açılmaz konuya gireceğim hitaptan belli)
- Söyle şeker? (Gördüğünüz gibi o duruma alışkın ve gayet sakin karşılıyor)
- Abi ben şimdi sevgiliyi aradım...
- Aradım derken? Kaç kere aradın abi? (İşte bir insan diğerini bu kadar iyi tanıyabilir. Daha ilk cümlemde yakalıyor beni.)
- (Kısa süren sessizlik...Sayıyı hesaplamaya çalışıyorum. İlk 4 arama bonus kabul edilebilir mi acaba???) Hımmm...Sanırım...6? (Tepkiye göre rakamı azaltabilirim!!)
- Anlıyorum seni! Eee?
- E' si işte...9. aramam mıydı neydi...
- Abi demin sen 6 dememiş miydin???
- (Tüh! Ağzımdan kaçtı!! O zaman itiraf zamanı:) Yok o sinirleninceye kadar yaptığım arama sayısıydı!
- Sinirlenmesine rağmen aradın yani? Tebrik ediyorum! Sonra?
- İşte...O sinirlendi. Bağırdı...
- Bağırdı derken? (Gene yakalandım!)
- Yani sert bir ses tonu ile (Hani "bağırmış" tı?) "Sevgi, önemli bir şey var mı? Şu an meşgulüm de..." dedi.
- Tebrik ediyorum, sabırlı bir adammış!
- Ya bir kez de benim tarafımı tutsan ölürsün di mi? (Hem suçlu hem güçlü!!)
- Abi ne diyim? Haksızsın, hiç konuşma! Dua et yine de sabırlı adammış.

İnanın komik olsun diye abartmıyorum; konuşma aynen böyle oldu. Nasıl bu kadar emin olduğumu merak ederseniz...Benzer konuşmalar defalarca geçti aramızda!!

Ah benim dobra dostum. Kızacaksın ama ben sana bir zilyonuncu kez teşekkür edeceğim: Gerçek bir dost olup bana acı tatlı herşeyi bu kadar içten, bu kadar dürüstçe söylediğin için....Bana değer verip, şirin gözükmek yerine hatalarımı farketmemi ve düzeltmemi sağladığın için...Beni olduğum gibi kabul edip hayatında yer verdiğin için...Kendimi en yalnız hissetiğim anda dünyanın en büyük çiçek buketlerini gönderip "E şanımız yürüsün şeker! Sana az bile" diyerek kendimi mükemmel hissetmemi sağladığın için...Yazdıklarımı okuyup en acımasız eleştirileri yaptığın için...Birbirinden güzel yemeklerin için...Hastalandığımda başucumdan bir dakika ayrılmadığın günler için...ve aklıma gelmeyen bir dolu şey için.

Sanırım en çok da, başak burcu bu arkadaşına gösterdiğin sabır için.

İyi ki varsın be!

Hiç yorum yok: