3 Eylül 2007

Deneme...Deneme...1...2...3...

Bazen "çekip gitsem..." diyorum, "yokluğumu farkeden olur mu acaba?" Belki bir dost, belki sevgili, anne-baba ve kardeşler...Ya da "hani bıcır bıcır bir kız vardı, nerede şimdi?" diyen bir kaç tanıdık.
Daha fazla değil ama.
Muhtemelen gittiğimi de ancak "derin bir sessizlik" çökünce farkedecekler. Dedim ya "bıcır bıcır" diye...
Farkedenler bir müddet düşünecekler beni; nerede ve ne yapıyorum diye. Beni hatırlatan bir şarkı çaldığında veya bir film izlediklerinde veya "benden bir şeyler" gördüklerinde gözleri nemlenecek. Sonra, zaman geçtikçe tabii, bu duyguyu da unutacaklar. Her neredeysem mutlu olmamı dileyecekler.
Belki gittim diye kızacaklar da...
Ama sonra hepsi, tüm bu iyi ve kötü duygular alışkanlığa dönüşecek.

Kimbilir belki de işler aksayınca akıllarına geleceğim; "dosya nerede bilen var mı?" ya da "çiçekler sulanmış mıydı?" ya da "organizasyonu o yapmıyor muydu?"...

Zaten gittiğime en çok da bu yüzden sevineceğim: Bütün sorumluluklar geride kalmış olacak!! Ne büyük mutluluk benim için ve ne hafiflik...

Sanırım artık veda vakti geldi.

Artık 32 oluyorum...Ki ben 32' den sonrasını hiç bir zaman hayal edememişimdir. Ve her zaman olduğu gibi, hayal edemediğim hiç bir şeyi de gerçekleştiremem. O yüzden...Ben artık gidiyorum... Tıpkı şarkıda olduğu gibi:

Ben bu dünyadan
Dosttan düşmandan aldım payımı gidiyorum
Günahlarımla sevaplarımla aldım başımı gidiyorum

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Bence yaşının tam zirvesine çıkıyorsun çünkü,İnsanlar 30 dan sonra yaşamın gerçeklerini anlamaya başlarlar. Bende öyle olmuştu.32ye Ne zaman gireceğini bilmiyorum ama senin için güzel geçeçeğine inanıyorum.Gelecek doğum gününüde şimdiden kutluyorum nice yıllara ...SEVGİ VE SAYGILARIMLA UZAKTAN BİR DOST.

Sevgi Küçük dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Sevgi Küçük dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Sevgi Küçük dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Sevgi Küçük dedi ki...

Sevgili İsimsiz,
Kim olduğunuzu bilsem daha mutlu olurdum ama madem isim vermemeyi tercih ettiniz, "bir bildiğiniz vardır diyerek" tercihinize saygı duyuyorum.
Ayrıca iyi ve güzel dilekleriniz içinde çok teşekkür ediyorum.
Cuma günü dünyanın en bıcır bıcır "yaşlısı" olarak tarihe geçeceğim.
:)
Sevgi'yle...

Sevgi Küçük dedi ki...

sistemsel bir hata nedeniyle...aman yaaa...kaç kere yapmışım yorumumu ben??özür
:)

sherlotte holmes dedi ki...

sevgi küçük,
ne diyosun sen yaaa :(

hayır yani iş yerinde yoğunuz diye, yeni yayın dönemi başladı diye, görmiycem okumıycam filan mı sandın...

ablacım, yok ööle bi şi...
sen yokluğunu fark etmemenin imkansız olduklarındansın...
öle gitmek mitmek...
ha ama diyosan ki, "ben bi ispanyol buldum -fransız ya da italyan da olailir- hadi baş baş" o zaman başka tabi :)

şaka bi yana, umutsuzluğa kapılıp, kendini kötü, yalnız ya da başka bi şi hissetmek nedir biliyorum emin ol... ama sen... yok sen öle olma.. . hem ben dolduruyorum artık ailenin depresif manyak kotasını...

seviyorum bi de seni...

gayet yakından bi dost
nilay