9 Eylül 2007

"Büyük Ayıp" (*)

En çok bundan korkuyordum.

Ülkemizin ve en önemlisi böyle büyük bir insanın tanıtımı için önemli bir fırsattı...ve biz bu fırsatı kaçırdık! Yok, tarif yanlış oldu, kaçması için gereken herşeyi yaptık.

Başlarda yeterli tanıtım yapılmadı. Hatırlarsanız buradan sizlere bu konuda bilgisi olan var mı diye sormuştum.

Hadi neyse, yılın ilk yarısını geçtikten sonra - ya da "kapıya dayanınca" diyelim - "çalışmalarımıza" başladık. Amaca ulaşmada biraz da olsa etkili olur diye düşünürken...bugün, Hürriyet Gazetesi' nde yapılabilecek en "farklı" tanıtımı okudum!!

Yazık...Gerçekten çok yazık!

Bu konuda en güzel yorumu yine bu büyük insana bırakıyorum:

Aklın varsa bir başka akılla dost ol da, işlerini danışarak yap...

(*) Başlık Hürriyet Gazetesi' nden alınmıştır.

Hiç yorum yok: