16 Ağustos 2007

Ressam Nene

Şimdi size birini tanıtacağım. Aranızda belki de tanıyanlar vardır. Ben kendisi ile az önce "daldan dala konarken" karşılaştım.

Adı "Ressam Nene". Tesadüfen bulduğum sitesinde kısaca hayat hikayesi anlatılmış. Sitenin son güncelleme tarihini göremediğim için şu an ki durumunu bilmiyorum ama dilerim sağlığı - keyfi yerindedir ve çalışmalarına devam ediyordur.

Sevgili Nenemiz Şanlıurfa' da yaşıyor ve belki de okuması yazması olmadığından kendini ifade etmenin daha farklı bir yolunu bulmuş; resim yapıyor. Yaptıklarını sanal sergisinde gezdim. Kendini de çizmiş, harman yerini de...Düğün alaylarını da...Hepsini beğenmekle birlikte "Fırat' ta akşam" adlı eserine bayıldım.

Ellerinize kollarınıza sağlık Şefika Güneş teyzeciğim. Sizi tanımaktan çok büyük mutluluk duydum.

Hiç yorum yok: