22 Temmuz 2007

Kumdan Heykeller




Çok kıskanıyorum çok!




Ankara dışında bir şehirde güzel organizasyonlar yapıldığında ve ben gidemediğim zaman çok ama çok kıskanıyorum!




Sonuçta ben başkentte yaşıyorum ama...ama' sı en başta da söylediğim gibi Ankara sanatın ve kültürün başkenti olamıyor.


Yine de umudumu yitirmeden elimden geldiğince çabalamaya devam ediyorum. Bu süreçte sevindirici haberler de alıyorum.



Bir kaç hafta önce arkadaşlarımla İstanbul' a gitmemiz gerektiğini konuştuk. Amacımız Kozyatağı' ndaki kumdan heykeller sergisini görmekti. O zaman da demin ki gibi epey söylenmiş ve "Burada neden olmuyor?" diye kızmıştım.



Keşke başka bir şey dileseymişim! Burada da var!



Aslında bende kovamı alıp da gideyim, bir kumdan kalede ben yapayım isterdim ya..neyse, o da gelecek sefere artık!


(*) Kullanılan fotograflar internetten alınmıştır.









Hiç yorum yok: