5 Temmuz 2007

Gelincik



O artık benim "Gelincik" im...


Tanışalı...ya da hayatıma gireli desem...yok bu da olmadı; doğrusu hayatımıza gireli epey bir süre oldu. Ve bir gün öğrendik ki, kısmetse bundan sonra "hayatımız" ın bir parçası ve "eşi" olacakmış. E buna kim hayır diyebilir ki?


Kimdir Gelincik derseniz:


O gelecek vadeden bir yazar. Aslında şu anda da gayet iyi yazıyor ama henüz hayran kitlesi "ulusal" boyuta ulaşmadı. Şimdilik kendisini Yalınayak' ta ilgi ile takip ediyoruz.



İster çocukluğu olsun isterse büyümüş hali, o duygularını o kadar içten, o kadar yalın ve o kadar güzel anlatıyor ki...Özlemleri,mutlulukları, huzurları ve okudukları o kadar sıcak ki...



Yazılarını okuyun, ne kadar yetenekli olduğunu siz de göreceksiniz.



Ama dedim değil mi; o benim Gelincik' im diye!



Not: Sanmayın ki tek özelliği güzel yazması, onu asıl özel kılan insanlığı ve aşkı...

2 yorum:

sherlotte holmes dedi ki...

şimdi böyle sözler üstüne bi şi denmez aslında. yani utandım...


ama bak bi şi diyim..
ben bebekken annem beni gelinciğe benzetirmiş..
yanaklarım kıpkırmızıymış -ki hala öyle :)- saçlarım da sapsarı..
gelinciğin o sarı göbeği saçlarım yaprakları da yanaklarım gibiymiş..

öyle bi şey :)



*teşekkür ederim :)

Sevgi Küçük dedi ki...

ben teşekkür ederim Gelincik. özellikle de hayatıma kattığım renk için

:)