17 Mart 2007

Pink Martini


Mucizelere ve meleklere inananlara...Ve benim meleğim Pırıl' a....


"Birşeyi çok isterseniz, tüm evren bunun gerçekleşmesi için çalışır." diye okumuştum. Öyleymiş gerçekten.

Pink Martini yeniden Türkiye' deydi ama ben bazı sebeplerden dolayı gidemiyordum. Umudum tükenmiş, "Aman canım. Nasıl olsa yine gelirler...Gelirler değil mi???" diye düşünürken Meleğim dileğimi gerçekleştirdi: KONSERE GİDİYORDUM!

Konser günü heyecanımdan yerimde duramıyordum. Kapılar açıldığında, en önde uygun yere yerleşmek için koşuşturup Meleğim'i çekiştirdiğimi hatırlıyorum ve amacıma ulaştım: biraz kenarda ama yine de en öndeydik.

Ayakta bekleyecek ve konseri ayakta izleyecektik, bense işten çıkıp gittiğim için üzerimi değiştirmeye fırsat bulamamıştım. Ve ayakkabılarımdan birazcık şikayetçiydim. Ama son ana kadar kesinlikle söylenmedim!

Konser alanı başta biraz boştu, hatta başta yerlerde oturarak keyif yapanlar vardı. Aradan ne kadar zaman geçti bilmiyorum, bir ara dönüp geriye baktığımda alanın tamamen dolduğunu gördüm. Pink Martini' yi seven her yaştan insan gelmişti. Yanımızda 13 yaşında çocuklarda vardı 50' li yaşında bir bayanda. Hep birlikte ve çalan müzik eşliğinde kimi zaman dans ederek kimi zamansa sözlerine eşlik ederek bekliyorduk.

Her konser gibi bu da gecikmeli başladı. Ama bizim için önemli değildi. Nasıl olsa geleceklerdi.
Ve geldiler de...

Sonrasını anlatmak mümkün değil, ancak yaşamak lazım. O kadar güzel o kadar samimi bir ortamdı ki...Sahnedeki 13 insana ne kadar özendiğimi anlatamam. Herşeyden önce Perulusundan Amerikalısına, Japon asıllı Amerikalısından Fransızına hemen hemen her ülkenden insanlar tek bir amaç için bir araya gelebilmişlerdi. Amaç yapıcı olunca belki de ulusların - kültürlerin - insanların bir araya gelmesi daha kolay oluyordur, kim bilir?

Bu insanlar tartışmak bir yere büyük bir keyifle ve aldıkları keyfi işlerine yansıtarak çalıyorlardı. Aramızda kaç kişi işinden, çalışma ortamından ve çalışma arkadaşlarından memnun? Kaç kişi büyük bir zevkle çalışıyor? Tahminin çok azımız. Ama bu insanlar memnundu.

İşini seven insan işini de iyi yapar ve onlarda yaptılar:

Pink Martini buradaydı ve bir melek beni onlarla buluşturdu.

Hiç yorum yok: