18 Haziran 2006

Merhabalar!



















"Bir millet, sanat ve sanatkardan mahrum ise tam bir hayata malik olamaz."

Mustafa Kemal ATATÜRK
Bir gün farkettim ki Van Gogh' a hayrandım, Rembrandt hakkında çok şey okumuştum, Munch' un eserleri hep ilgimi çekmişti vs ama ilgilendiğim sanatçılar arasında Türk sanatçılar yoktu.
Nasıl olurdu da kendi ülkemin sanatçıları hakkında bu kadar az bilgim olabilirdi? Okullarda hiç mi anlatılmamıştı? Yoksa anlatılmıştı ama ben mi kaçırmıştım?
Ayrıca neden Ankara, gezdiğim diğer başkentlerdeki gibi sanatında başkenti olamıyordu? Neden yeterli sayıda müze yoktu, neden olağanüstü sergileri Ankara'da da göremiyorduk, neden festivaller bu kadar azdı vs vs...
İşte şu an gezmekte olduğunuz, amatör bir ruhla hazırlanan bu sayfa böyle doğdu. Hangi dalı olursa olsun sanatla ilgili herşeyi araştırmak ve başkaları ile paylaşmak için...
Keyifli seyirler!
: )

2 yorum:

gop dedi ki...

Ankara sanat baskenti de olur, musaade ederlerse! Sanatsiz kalan bir milletin hayat damarlarinin da olmayacagi dusuncesi beyinlere yerlesirse o da olur elbette! Millet olmanin en onemli unsurlarindan biri; o milletin kulturel yapisini yansitan sanat anlayisinin gelismisligidir.

Sevgilerimizle

Sevgi Küçük dedi ki...

Size katılıyorum, ancak bunu gerçekleştirmek birazda bizlerin çabasıyla olcak diye düşünüyorum.
İlginiz için teşekkürler sevgili GOP!

: )